.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران

استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران در ساري افزود : بيش از ‪ ۸۵‬درصد از مصوبات هيات دولت رسما به دستگاههايي اجرايي مازندران ابلاغ و قابل اجرا است.

وي اظهار داشت : ‪ ۲۴‬مصوبه ديگر سفر رييس جمهوري و هيات دولت به اين استان در حال پيگيري و بزودي اعلام خواهد شد.

وي ادامه داد : كميته‌اي تحت عنوان پيگيري مصوبات در اين استان با حضور نمايندگان دستگاههاي اجرايي مازندران تشكيل خواهد شد تا مصوبات سفر رييس جمهوري به اين استان را پيگيري كنند.

شفقت بيان داشت : بيشترين اين مصوبات مربوط به اشتغال ، صنعت ، كشاورزي ، بازرگاني ، گردشگري ، توسعه عمران و امور زيربنايي استان است.

وي از كليه دستگاههاي اجرايي استان مازندران خواست بطور جدي مصوبات ابلاغ شده مربوط به دستگاه خود را پيگيري و عملياتي سازند.

در ادامه اين جلسه "روح الله قهرماني" معاون امور عمراني استانداري مازندران در سخناني گفت : خوشبختانه سفر رييس جمهوري و هيات همراه بخوبي و به خوشي برگزار شد و همراه با خير و بركت بود.

وي خطاب به مديران كل دستگاههاي اجرايي اين استان افزود : براي تحقق و اجرايي كردن مصوبات به همت و تلاش كاري نياز است و اگر غفلت در اين امر صورت بگيرد قابل جبران نيست.

وي اظهار داشت : اين امكانات از سوي هيات دولت براي اكثر استانها مهيا شده است و سعي كنيد اين حقي كه براي مازندران قائل شده‌اند به ثمر برسانيد و بازتاب آن به نفع مردم اين خطه است.

قهرماني مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت را براي استان يك فرصت طلايي خواند و گفت : اين مصوبات براي استان تعيين‌كننده و سرنوشت ساز است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.